The Avengers izle (DVD)


Yılın en iyi ve en merakla beklenen filmlerinden olan Yenilmezler, Marvel’in en çok iz bırakan kahramanlarını bünyesinde topluyor: Demir Adam, Hulk, Thor, Kaptan Amerika, Hawkeye ve Black Widow. Beklenmedik bir düşman su yüzüne çıkıp dünyanın güvenliğini tehdit etmeye başlıyor. S.H.I.E.L.D. adıyla bilinen uluslararası barışı koruma teşkilâtının yöneticisi olan Nick Fury, dünyayı böylesi bir felâketten kurtarmak için bir takıma ihtiyacı olduğunu anlıyor.

IMDB Puanı: 8.9
Yapım: 2012 – ABD
Tür: 3 Boyutlu, Bilim Kurgu, Aksiyon, Macera
Yönetmen: Joss Whedon

Oyuncular:
Scarlett Johansson, Robert Downey Jr., Samuel L. Jackson, Chris Evans, Gwyneth Paltrow, Mark Ruffalo, Cobie Smulders, Paul Bettany, Jeremy Renner, Chris Hemsworth, Walter Perez, Jenny Agutter, Clark Gregg, Evan Kole, Paul Lacovara, Donna Evans, Tom Hiddleston

Görüntü Y.: Seamus McGarvey
Senaryo: Zak Penn
Yapımcı: Stan Lee

Fragman


Filmi Izle

MAIL-RU – PART 1

MAIL-RU – PART 2

Vk – PART 1

Vk – PART 2

Film Hakında Yorumlar
20 Yorum yapıldı. Siz de yorumunuz yazın!

  1. admin 18 Ağustos 2012 - 20:29

    film yeni upload edildiği için linklerin tamamı kısa süre içerisinde aktif olur, şuan için Putlocker ve Vidxden alternatifi açık, iyi seyirler

  2. FaucoN 18 Ağustos 2012 - 20:57

    Admin süpersin.ben de bunu bekliyodum.ellerine sağlık

  3. elif 18 Ağustos 2012 - 21:14

    adamsın adamın dibisin . açlık oyunlarınıda o kadar aradım ilk bu sitede bulmuştum bunuda . tek kelimeyle pörfekt :)

  4. ALI 18 Ağustos 2012 - 21:21

    başkan fileswap ekleyemıyormusun

  5. admin 18 Ağustos 2012 - 21:26

    eklemiyorum Ali, 940 Gb film arşivimi silen hesabımı banlayan siteye film yüklemem

  6. ALI 18 Ağustos 2012 - 21:32

    adi köpekler bu siteye yapılırmı açıklaman için tesekkürler ısrarımın sebebbı ındırdıgım ıçın kalıte yuksek oluyordu vinxden indirmeye ugrasıyorumda mozılladan avi dosyası deyıl dıye hata verıyo da onun ıçın

  7. admin 18 Ağustos 2012 - 21:34

    putlockerden veya diğer indirme alternatflerinden indirmeyi denermisin Ali.

  8. ALI 18 Ağustos 2012 - 21:41

    başkan biliyorsun boyut yuksek oldumu goruntu kalıtesı yuksek oluyor mp4 olarak ındırıyorum şimdi oda 484 mb kalıteyı tahmın et ışte

  9. admin 18 Ağustos 2012 - 21:52

    kardeşim putlocker,vidxden,letitbit,turbobit ve ul.to buralara avi olarak yükleniyor film ve boyutu tam olarak 1,5Gb

  10. alpcenk 19 Ağustos 2012 - 0:14

    Benim gibi sessiz çoğunluk içinde olup bu siteye hayran birçok kişi var ama ben sessizliğimi bozuyorum ve diyorum ki admin süpersin,süper. Bu site 1 numara.Putlocker için ayrıca teşekkür ederim.

  11. emree 19 Ağustos 2012 - 2:07

    alpcenk kardeş beni yanlış anlama ama bu sitenin yorumlara ihtiyacı var gerçekten sitenin hayranıysan bu sözde olmamalı icraata dökki karşılıklı olsun izlediğin filmlere yorum yapmak bir dakikanı almaz umarım sen ve senin gibi düşünenler beni anlamıştır.bayram dolayısıyla ilk adımı sen attın yani öncü oldun umarım senin gibi diğer binlerce sessiz site hayranı sessizliğini bozarlar herkeze hayırlı bayramlar ve filmi bekliyordum tabiki söylenecek söz yok

  12. kadir 19 Ağustos 2012 - 17:09

    adincim bu siteni çok seviyorum bu site yer imimde her tarayıcı açtıgımdda bakrım :) bi sorum olcak indirme seçeneklimde bakdığımda (bütün filmlerde)putlocker hariç diğerleri aynı boyutta ama putlockerde en fazla 500 gordum suana akdar diğerleri 1.5gb falan ama putlockerden indirmek istediğimde pro üyelik sityoru varsa verebilrisin ?

  13. alpcenk 19 Ağustos 2012 - 19:32

    Ben sessiz çoğunluğun siteyi takdir ettiği ama bunu dile getirmediğini vurgulamak istemiştim filmi yorumlama işi başka, admin zaten özeti veriyor ben yorumlara da pek bakmam sadece İMDB puanına bakarım 4 altındaysa seyretmem,filmleri yorumlamak isteyenlere kolay gelsin,herkese iyi bayramlar.

  14. cem kalan 20 Ağustos 2012 - 2:25

    film güzel hakikaten..Tam aksiyonu eksik gelmiş derken finalde bi açılma oldu..Bide benim gibi 70 jenerasyonlarından olan çoğu arkadaş da bu karakterlerin çizgi romanlarıylada büyüdüğü için ayrı bi tat verdi…Bana göre tabiii))

  15. elbarli 20 Ağustos 2012 - 12:09

    film için teşekkürler ama altyazı önden gidiyo bi kaç filmde daha denk geldi daha profesyonel işini daha ciddiye alan bi ekiple çalışmanızı umuyorum (:

  16. Fnesk 20 Ağustos 2012 - 14:59

    bende fazla yorum yapmayanlardanım ama her siteye girdiğimde reklamlara tıklıyom yorum yapmanın bir getirisi varmı siteye onu bilmiyorum.herkese hayırlı bayramlar

  17. burak 20 Ağustos 2012 - 20:55

    emeğine sağlık admin.. görüntü kalitesi güzel olunca seyirde bir başka güzel oluyor.. tekrardan teşekkürler.

  18. bora 28 Ağustos 2012 - 10:32

    BU NEDİR YAA.YETER YAAA.FİLM ÖNÜNDE İZLE VE KAPAT.PUTLOCKERMIS BİLMEM NEYMİŞ,İNDİREMİYOMUŞ VS VS.FİLM HAKKINDA YORUM YAPIN.YORUMLARA BAKICAM Bİ TON SORU VAR…NE ŞÜKÜRSÜZ KİŞİLERSİNİZ.BU NEYE BENZİYOR BİLİYOMUSUNUZ SUSUZ KALMIŞSINIZ SU BULAMIYOSUNUZ SİZE BIR BARDAK SU VERILIYOR SİZDE ‘BU SU SICAK,BU SU SOGUK,DAHA YOKMU,SU COK AZ VS VS ARKADAŞ İÇ VE SUSUZLUGUNU GİDER…

  19. asdafd 05 Eylül 2012 - 18:49

    sorunlu

  20. ruzgarinsondahisi 05 Mayıs 2013 - 2:16

    Bilim kurgu için bir baş yapıt, her biri için film serileri çekilen kahramanlar, dünyayı kurtarmak için bir araya geliyorlar. Muhteşem görsel efektleri, konusu, kurgusu, aksiyonu ile kaçırılmaması gereken bir film. Hemen izle 10/8.8

Film Hakkındaki Yorumunuz Filme Yorum Yazın



kapat