Ölümcül Deney İntikam 5 – Resident Evil 5: İntikam izle

Umbrella Şirketi’nin Dünya’yı yıkıma uğratmaya devam eden ölümcül T-Virüs’ü, dünya nüfusunu, et yiyen yaşayan ölüler ordusu haline dönüştürmektedir. İnsan ırkının son ve tek umudu Alice [Milla Jovovich], Umbrella’nın en gizli operasyonlar tesisinin kalbinde [ya da merkezinde] uyanır ve Alice’in, bu kompleksin altını üstünü getirmesiyle kendi gizli geçmişinin perdesi kalkar. Güvenli bir sığınak olmaksızın, salgından sorumlu olanları avlamaya devam eden Alice, kendini Tokyo’dan New York, Washington-D.C. ve Moskovo’ya götüren bir yolculukta bulur

IMDB Puanı: 6.3
Yapım: 2012 – ABD
Tür: 3 Boyutlu, Aksiyon, Gerilim, Korku
Süre: 84 dakika
Yönetmen: Paul W.S. Anderson

Oyuncular:
Milla Jovovich, Wentworth Miller, Michelle Rodriguez, Ali Larter, Sienna Guillory, Oded Fehr, Jason Isaacs, Spencer Locke, Shawn Roberts, Kevin Durand, Johann Urb, Bingbing Li, Boris Kodjoe, Colin Salmon, Mika Nakashima, Amanda Dyar

Müzisyen : Tomandandy
Görüntü Y.: Glen MacPherson
Senaryo: Paul W.S. Anderson

Türkçe Dublaj

Altyazılı

Tekpart

Film Hakında Yorumlar
93 Yorum yapıldı. Siz de yorumunuz yazın!

  1. ercan 17 Eylül 2012 - 13:54

    bu ne hız

  2. enes 17 Eylül 2012 - 14:04

    Admin ben sana kurban olurum.. Bu filmi uzun bir süre beklemiyordum.

  3. ayhan 17 Eylül 2012 - 14:38

    daha vizyona gireli 24 saat olmadı admin :)

  4. sezer 17 Eylül 2012 - 14:40

    çok tşk admin bekledigim filmm bir numara evrenselfilm :D

  5. TheWickedMan 17 Eylül 2012 - 14:48

    Yabancı sitelerde zaten vardı bu film 1haftadır . Altyazısı dün çıktığı için bütün sitelerde ekledi .

  6. soner 17 Eylül 2012 - 15:02

    öncelikle böyle kaliteli bir site için size ve emeğinize her daim teşekkürler kim ne dersin bu yapılan işler kolay değildir ve her zaman takdir edilmelidir başarılarınızın devamı dileğiyle

  7. Gidelim.net 17 Eylül 2012 - 15:21

    Fantastik ve bilim kurgu filmi sevenlere tavsiye ederim.Özellikle filmlerde mantık aramayan arkadaşların zevk alarak izleyeceği bir film.Paylaşım için teşekkürler.

    gidelim.net

  8. onur 17 Eylül 2012 - 15:23

    admin helal sana emeğine ellerine sağlık bu hıza ne denirki helal olsun

  9. kazakistandan ekrem 17 Eylül 2012 - 15:50

    partlar eksik kardes

  10. admin 17 Eylül 2012 - 16:10

    nerden vardın bu kanıya ekrem ?

  11. Demir 17 Eylül 2012 - 16:33

    Gerçekten tebrik ederim ! vizyona yeni girmiş bir filmin hemde alt yazılı ve görüntü kalitesi de oldukça iyi bir filmi ulmuşunuz!!

  12. damla55 17 Eylül 2012 - 16:35

    super.nehayet izleye bildim.tesekkurler.ardida varmi

  13. Watcher 17 Eylül 2012 - 18:47

    ilk 4 filmdeki keyfi vermedi.bundan sonraki bölüm son olur sanırım tadında bıraksalar bu seriyide katletmeden bitirseler iyi olacak.seri adına taşların yerıne oturduğu tüm karakterlerın bır araya geldıgı güzel bir filmdi.ama dedıgım gıbı ılk serılerın keyfı malesef yok.

  14. stelyopasa 17 Eylül 2012 - 18:56

    sinemada 3d olarak izledim böle rezil bir film ve senaryo olamaz. dava zaten hep aynı onuda geçtim filmin başında dejavu yapmaya çalışmışlar onuda becerememişler. dersenizki seyredilirmi burada canınız sıkılıyor ise izlenir. bide filmi kısa kesmişler zombilerle yani karşı takımla dövüş sahneleri basit geçiyo zorlanma yok…

  15. ufuk 17 Eylül 2012 - 19:25

    daha vizyona gireli 24 saat olmadı admin :)

  16. Yunus 17 Eylül 2012 - 19:27

    Admin paşasın herkez reklamları tuklasında adam biraz para kazansın daha çok film yüklesin arkadaşlar.

  17. eda 17 Eylül 2012 - 19:39

    ellerine sağlık admin..

  18. mustafa 17 Eylül 2012 - 19:42

    neden fileswap yok. bu seçenekle daya iyi oluyordu. siteniz gayet başarılı. film için teşekkurler

  19. father-k 17 Eylül 2012 - 20:05

    Oyundaki karakterler Leon ve Ada’yı filme dahil etmişler. Oyununu seviyorsanız, serinin bu bölümünü de seversiniz. Görüntü kalitesi izlenebilir düzeyde, filmde çok diyalog olmadığı için altyazı da sıkıntı olmuyor. Site çalışanlarına teşekkürler.

  20. selçuk 17 Eylül 2012 - 20:12

    teşekkür ederiz emeği geçenlere çünkü kiminin sinemaya gidecek vakti yok kiminin parası…sağolun varolun

  21. Yunus Balım 17 Eylül 2012 - 20:21

    Bu film devam edicek herhalde,Film Sinema Çekimi Olduğundan Pek Haz Vermedi.Genede Eline Sağlık Teşekkürler Yönetici..

  22. mert 17 Eylül 2012 - 20:23

    ekleyenin eline sağlık uzun zamandır bekliyodum ama filmi güzel çekememişler ben filmi beğenmedim.Neyse genede sağlık olsun filmi izlemiş olduk sayenizde.

  23. sinan 17 Eylül 2012 - 21:03

    bu siteyi seviyorum

  24. yusuf 17 Eylül 2012 - 21:13

    valla heryerde aradım hiç biyerde yok…bakalım sizde var galiba drek yorum yapdım harikasınnız…

  25. Onur 17 Eylül 2012 - 21:55

    Admin adamın dibisin eline koluna yüregine saglık kardeşım.

  26. ercan 17 Eylül 2012 - 22:16

    adamın dinbilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  27. mustafa 17 Eylül 2012 - 22:24

    admin gerçekten tebrik ederim görüntü kalitesi ve alt yazı çok iyi filme gelince herkesin merakla beklediği gibi benimde beklediğim bir filmdi ilk 4 seriye göre çok basit kalmış ne kurgu var ne konu ne de heyecan film baştan sona silah sesi ve bir kaç hareket çok yazık olmuş izlenir mi serinin takipçeleri zaten izleyecektir…

  28. hmm 17 Eylül 2012 - 22:30

    admin tebrik ederim baya hızlısın..ama filmin iyi görüntüsünü bekleyeceğim onda da hızlı olursan cok sevinirim :D şimdiden saol :D :D

  29. guzera 17 Eylül 2012 - 22:32

    serisinin en kötü filmi atlatarak izledim akılda kalır bi sahne bile yok diğe bilirim

  30. haydar 17 Eylül 2012 - 22:33

    admın şimdi gırdım gördum saka sandım valla ya ne diğim sana bılmıyom elını ayağını öpüçem valla yanımda olsan sevıcten

  31. Qujaga 17 Eylül 2012 - 22:43

    film fena değil ama en fazla birkere izlenir…

  32. Mert 17 Eylül 2012 - 22:56

    Bu resident evili kaca kadar yapacaklar 1 guzeldi digerleri fiasko bence

  33. yusuf 17 Eylül 2012 - 23:22

    izledim film harika olmuş helede o kırmızılı hatun coktatlı..ekip toplanmış ileriki bölüm müthiş olucaga benziyor..o siyah gözluklu herif en güclu olan cok harika filmdi tebrikler…

  34. ynuSemrE 17 Eylül 2012 - 23:43

    Admin eline sağlık ama film berbat yapmışlar bea bi son görmedim ben :|

  35. forcemajor 17 Eylül 2012 - 23:48

    mila jovowichi seyredecekseniz buyrun hala güzelliği ile göz dolduruyor ama film berbat denecek kadar kötü

  36. ercan 17 Eylül 2012 - 23:50

    ADMİN resident evil 6 sabırsızlıkla bekliyorum :) bunun 6. seriisi en muhteşemleri olucak çıkarsa tabi :)

  37. samet 17 Eylül 2012 - 23:51

    haklısınız bende beyenmedim

  38. ozlem 17 Eylül 2012 - 23:55

    10 lira verinde filmi sinemada izleyin,daha iyi değilmi

  39. guven 17 Eylül 2012 - 23:58

    film icin tesekkurler film guzel olmus yuzde yuz 6 serisi cikar film onu gosteriyor harikasiniz

  40. BURAK 17 Eylül 2012 - 23:58

    eskı sınama cekım flımler aklıma geldı nasıl bı teknolofı sınama cekım mı orjınal alt yazımı anlayamadım tabı atesın ıcınden cıkan golge ınsan olmasa :D

  41. erdem erdem 18 Eylül 2012 - 0:04

    iyi is çıkarmıssın admin, sağol… filme gelince; giderek kendini tekrar ediyord ve anlasılan o ki yönetmen de sıkılmıs olacak ki bazı konuları alelacele geçmis… ‘bitse de gitsek’ havasına o da girmis…

  42. 999666 18 Eylül 2012 - 0:47

    Admincim film için çok teşekkürler. Bugün bi haber okudum, internet üzerinden mp3 indirip film izleyen ve bunu paylaşanlar 1-50 bin TL arasında para cezasına çarptırılacakmış, ve de hapis. Yakında sen, ben ve diğer site üyelerini içeri alırlarsa hiç şaşırma lütfen. Ne olacak bilemiyorum yaptıkları iş değil, film için tekrar teşekkürler.

  43. arkeolog 18 Eylül 2012 - 0:58

    emege saygi oncelikle.
    filme gelince ilk bolumu cok daha kaliteliydi, bu bolumu hic sevmedim. 10 uzerinden 5.

  44. süpersiniz 18 Eylül 2012 - 3:09

    onu bunu boşverin yaw admin eline sağlık kardeş bide birilerine 1 2 çift lafım olacak partlarda eksiklik yok , serinin genelinede bakarsanız zaten mantık aramıyor insanlar , görüntü kalitesi çoğunluğa göre iyi zaten sinema çekimi diye belirtilmiş , yabancı sitelerde olabilir her siteye konulmuş olabilir başka yerleri ben veya buranın aboneleri başka siteye pek bakmayız buraya kadar gelipde buraya kadar yorum yazdıysa bu arkadaş başka yerde zaten bulamadığı için ukalalık yapıyor gibi geldi , konu olarak başka bişey şu an için beklenmez zaten sonundada diyorlar ya sonun başlangıcı seriye devam için bi yere bağlanması gerekiyordu gayette güzel bağlamışlar

  45. bıyıklı:D 18 Eylül 2012 - 3:45

    kara şovalyeyide bekliyoruz sayın admin bilginize

  46. zeki_adana 18 Eylül 2012 - 4:46

    **********************************************
    Gerçekden kaliyeli bir site oldugunuzu fark ettım. Site gorselliyi super olan sıtelerde gordum. Ama hizmet onemlı olan. Emeyınıze sağlık arkadaşlar. filimden ziyade yıldızı hak eden emeyınız. **********************************************

  47. ersin 18 Eylül 2012 - 6:04

    harikasın kardesim basarılarının devamını dilerim

  48. yakup 18 Eylül 2012 - 8:39

    admin 4 ten sonrası yok mu ya

  49. nycom 18 Eylül 2012 - 10:13

    cüneyt arkının kafasında kese kağıdı olan uzaylı filmi efekt olarak bundan daha bi gerçekçi gelmişti bana.
    bu ne be :)
    admin emeğine sağlık

  50. alper 18 Eylül 2012 - 11:11

    admin artık daha fazla film istiyoruz yeni olması gerekmiyo ama her baktığımızda hep aynı filmleri görüyoruz

  51. ByReBeL 18 Eylül 2012 - 11:24

    admin emegine saglik serinin diger filimleri bundan daha iyi bence digerlerinde bir sürükleyicilik var bunda öyle bir sey yok her yönüyle diger filimlerin altinda konuyu birbirine iyi baglayamamıslar

  52. cihan 18 Eylül 2012 - 12:06

    Admin.. Adamın dibisin …:))))))))

  53. Kerem 18 Eylül 2012 - 13:17

    Buda bir onceki gibi sacma sapan bor film olmus yazik ediyorlar seriye malesef…Sinemaya giden insanlara uzuluyorum bu film icin.Admin tesekkurler, hic beklemedigim kadar sinema cekimde olsa kaliteli cikti.Tesekkurler

  54. Emin 18 Eylül 2012 - 13:20

    Katılıyorum. Çok az olay var filmde. Bir tesis var onun içerisinden çıkıyorlar ve film bitiyor. Süresi kısa. İlk 4 film harikaydı. Bu bölüm hiç hoşuma gitmedi.

  55. mucahit 18 Eylül 2012 - 13:24

    guzel fılm ama tek bır kere ızlenmelık yani .

  56. Polat 18 Eylül 2012 - 13:52

    Filmi dün 3D keyfi ile sinemada büyük beklentiler umarak izledim ama hiç beklediğim keyfi heycanı ve aksiyonu bulamadım. Bir an önce sonu gelsinde ne olcaksa olsun artık dedim. O derece sıkıcı geldi son filmi. Kısacası hiç beklediğim gibi çıkmadı oldukça büyük bir hayal kırıklığı yaşadım.

  57. taha 18 Eylül 2012 - 14:20

    film güzeldi.adamlar teknolojiyle film yapmışlar,tahmin etmeliyim ki filmin%60 kadarlık kısmı bilgisayar yapımıydı.filmi oyuncuların sergilediği performans ve aksiyon sahneleri izlettiriyordu.filmde ki gerilimde fena değildi.izlenilebilir türden güzel bir hayatta kalma mücadelesi içeren bol aksiyonlu bir gerilim filmiydi.bu arada film sinema çekimiydi ancak izlenilebilir.www.bağlanfilmizle.com a teşekkürlerimi iletiyorum.tek parça seçenekleri güzel.

  58. spotadana 18 Eylül 2012 - 14:39

    admin helal olsun ne diyim :)) bu ne hız

  59. tayfa2 18 Eylül 2012 - 15:52

    admin çok iyisin emeklerin kesinlikle övgüyü hak ediyor ama şahsen filmi bu şekilde ziyan etmem…

  60. bato_kink 18 Eylül 2012 - 17:11

    bu nasıl film serısının ılk fılmı bıle daha güzel issallah 6. filmi daha güzel olur

  61. ahme 18 Eylül 2012 - 19:20

    admin tek kelimeyle seni tebrik ediyorum kardeşim

  62. Hep 18 Eylül 2012 - 20:35

    admin uzun zaman dır böle güzel film izlemiyordum çok saol bu filmin çıkacağınıda çıkınca öğrendim tam tatile alışıyodum okul başladı zaten :(

  63. aybece 18 Eylül 2012 - 20:44

    beynim döndü,,tutun beni:))) harika olmuşş ellerine sağlık Admin..

  64. ufuk 18 Eylül 2012 - 23:19

    cok sallamışlar yaa boş vaktim boşa gitdi :))

  65. Serkan 19 Eylül 2012 - 3:29

    Filim gercekden guzel izlemeye deger evrenselfilm basarili calismalarla adindan hep bahsettircekdir,yeni izlemeyen arkadaslara tavsiye ederim
    Evrenselsesli.com

  66. yalçın barbaros 19 Eylül 2012 - 9:50

    Film dandik keşke sinemaya gitmeseydim.Param cebimde kalırdı. Burayı bekleseymişim keşke.

  67. Yunus Balım 19 Eylül 2012 - 13:57

    Hükümete Para Lazım Yol Yapması Hizmet Götürmesi İçin Aldıkları Vergiler Yetmiyor Herhalde baktılar internetten izliyor herkes filmleri böyle bir yola başvurmuşlar herhalde.

  68. halil 19 Eylül 2012 - 14:58

    film güzel görüntü kalitesi fena değil.film
    4. serisine göre daha kötü

  69. celal 19 Eylül 2012 - 19:28

    acaba 6 sı cıkacakmı

  70. ARIK 19 Eylül 2012 - 22:53

    Kıbrıstan sitenizi takip ediyorum. Bir kaç gündür vkontak üzerinden yapılan paylaşımları izleyemiyorum daha önce sorun olmuyordu. herhangi bir ekstra ayar mı gerekir acaba?

  71. ertugrul 20 Eylül 2012 - 0:56

    Yönetmen Paul w.s. anderson ilk kaliteli korku oyunum olan Resident Evil serisini yaptığı bu son filme iyice aksiyon a çevirmiş, b…unu çıkarmış. Yuh yahu! Tamam; aksiyon da olmalı ama ebemde çekiyor karanlıkta aksiyon filmelerini. Filmin yarısı karanlık; ve bu sinema çekimiyle alaklı değil. Sadece yönetmenin bceremediği aksiyon filmi öğesine başka bir başarısız armağanı. Filmin bir tek olumlu yanı vardı: Tüm resident evil karakterlerini buluşturması… Umarım serinin fanatikleri başkaldırır da; Anderson gibi kopyacı ( alien 2`den çalmış resmen küçük kızın kaçırılıp “annesinin” onu geri kurtarmasını) bir yönetmen devam filmini yapmaz. ADMİN; ve sitede emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. Bu kadar kısa sürede bize bu filmi hediye ettiğiniz için. Sağolun var olun :-)

  72. Merdogral 20 Eylül 2012 - 3:46

    bir RE oyunları hastası olarak serinin su ana kadarki en güzel filmi olmuş ve oyununun eski serilerindeki karakterlerin bu filmde olması ve aralıksız aksiyonun olması. uzun zamandır böyle fantastik-aksiyon seyretmemiştim. oyunlarının tarzına tekrardan dönülen ve eski serilerdeki bazı hikayeleri tamamlayan bir film olmuş. admin teşekkür ederim.
    10/9.6 veriyorum

  73. deniz rumelili 20 Eylül 2012 - 9:04

    serinin en kötü ve dandik filmi diyebilirim

  74. mahmut 20 Eylül 2012 - 12:27

    tebrikler yaw bu ne hız ekledigim fimlerden biriydi görüntüde okadar kötü degil idare eder

  75. cetinozcan 21 Eylül 2012 - 0:52

    emegi geçen herkese çok teşekkürleer

  76. camoka3434 21 Eylül 2012 - 13:04

    Serinin en kötü filmi olmuş.Eski çekimlerdeki bütün kötü karakter ve yaratıkları yeniden kullanmışlar ki , bu bana sanki önceki filmlerden kesilen sahnelerden fazla masraf olmasın diye bir film yapılmış gibi bir his uyandırdı.

  77. aykut 22 Eylül 2012 - 18:01

    kesin çıkacak,filmi süper bir yerde bıraktılar.

  78. Melike 22 Eylül 2012 - 22:48

    bu filmin diğerlerinide izledim süperdi bol aksiyonlu ama asıl süper olan bu site.. tşkler emeğinize sağlık…

  79. lqassas 23 Eylül 2012 - 17:19

    b..kunu cıkarmıslar senaryonun ….

  80. ea 23 Eylül 2012 - 22:08

    bu filme bayılıyom orjinalini beklemek en mantıklısıı :Dben öyle yapcm

  81. sevgisu 23 Eylül 2012 - 23:04

    yes or no 2 yi yayınlarmısın admin. hiç bi yerde bulamadım sana güveniorum süpersin sen

  82. ulaş 23 Eylül 2012 - 23:08

    film gayet güzel bence 6.serisini şimdiden merak etmeye başladım inşallah çok daha güzel bol aksiyonlu bir seri olur belkide son serisi olur.

  83. sseer 24 Eylül 2012 - 23:41

    kaliteyi çok düşürmüşler.çogu yeri geçerek izledim.açıkçası hiç begenmedim.saçma olmuş.6. için hiç ugraşmasınlar.

  84. Respewn 08 Ekim 2012 - 17:51

    Serinin son filmi süper olcak gibi herzamanki gibi süperr bi seri buarada hll sana admn supersn :)

  85. Slayer 09 Ekim 2012 - 23:45

    emeginiz için tşk ama filmin bi önceki serileri daha güzel burda saçmalamışlar tam lafım size degil sakın yanlış anlamayın

  86. ömer 11 Ekim 2012 - 1:15

    admin,partları seyretmek için görüntüyü tam ekran yaptığımda ses geliyor ama görüntü yok sebep nedir ??

  87. admin 11 Ekim 2012 - 1:19

    VK’da bir sorun görmüyorum, diğer seçenekleri de denediniz mi?

  88. cad4de 17 Ekim 2012 - 16:23

    admin süper valla görüntü kalitesi ni daha fazla yükseltemeyiz heralde ellerine sağlık:D

  89. film Delisi 24 Ekim 2012 - 1:02

    film gerçekten şahane olmuş evrenselfilm ekibine teşekkürler :)

  90. HEVIN 14 Kasım 2012 - 16:53

    slm admin siteniz cok guzell sizden rica etsem ölümcül deneyin 5 se4risinin tükce dublajini bulup eklerfmisiniz daha izlemedim filmi alt yazidan hoslanmadigim icin filmi izleme imkanim olmadi insallah filmin tükce duplajini bulup eklersiniz saygilar…

  91. Mei 23 Kasım 2012 - 19:35

    süper film *-*

  92. Orkun 04 Ocak 2013 - 19:38

    Evet mükkemmel bir film ama bu 5 bölümü pek yapmamışlar aslında olması gereken aksion yok macera yok ama 6 bölümde sıcak bir savaş olacak sanırım yani aslında kısa olacak bir sanaryoyu uzatmışlar cünkü bilincindeler 5 ci bölüm kendini su gibi satacağını büyük bir şov yapmadan ceblerine biraz para cekmek olmuş ve bunda da başarılı oldular…

  93. ALBAY PARS 06 Nisan 2013 - 13:42

    ADMİN ELİNE KOLUNA SAĞLIK
    GERÇEKTENDE MUHTEŞEM BİR YAPIT…
    ARKADAŞLAR FİLMİN DEVAMI GELECEK…
    ALACAKARANLIK SERİSİ
    BLADE SERİSİ
    RESİDENT EVİL
    GERÇEKTENDE ÇOK MUHTEŞEM YAPITLAR BUNLAR…

    DAHA İSMİNİ SAYAMADIĞIM BİLİM KURGU FİLMLER…
    SÜPERSİN ADMİN…

Film Hakkındaki Yorumunuz Filme Yorum Yazın



kapat